diumenge, 22 de novembre del 2009

ÀGORA, la pel.lícula





"És més el que ens uneix que el que ens separa"





Mirar con nuevos ojos... para encontrar nuevas respuestas...





Per saber més sobre religions aneu a 





Roger-Pol Droit


Professor de Filosofia, col.laborador de Le Monde i conseller de la direcció general de la UNESCO.


"Quan la meva filla tenia 13 anys, em vaig adonar amb sorpresa que li faltaven referències bàsiques de cultura religiosa." diu Roger-Pol Droit. "Les semblances i diferències fonamentals entre jueus, cristians i musulmans no les tenia gaire clares.  Ni sabia els punts d'acord i desacord entre el cristianisme i el budisme. Ni que havia religions basades en un Llibre i altres no, ni per què unes tenien un sol Déu i altres eren politeístes. Per això vaig escriure aquest llibre, que respon de la manera més planera que vaig poder a les preguntes que intrigada em feia la meva filla"







Llibre traduit també  al català:


ROGER-POL DROIT: Les religions explicades als nostres fills, Ed. La Campana 93 pàgines.


WEBS D'INTERÈS:








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada